10 Facebook -hirdetési mutatók A marketingeseknek nyomon kell követniük: Social Media Examiner
Facebook Hirdetések Facebook Elemzés Facebook / / October 13, 2021
Túl van rajzolva a Facebook Hirdetéskezelő összes mutatóján? Kíváncsi vagy, melyekre összpontosítson?
Ebben a cikkben 10 fontos mutatót talál a Facebook hirdetéseinek elemzésekor. Ezenkívül rájön, hogyan követheti nyomon őket egyéni jelentéssel.

A Facebook hirdetési mutatók követése egyéni jelentésben
Ami a Facebook hirdetési mutatókat illeti, nagyjából két kategóriába sorolhatja őket: alapértelmezett és egyéni. Az alapértelmezett mutatók már léteznek a Hirdetéskezelőben, és egyszerűen válassza ki őket az egyéni jelentés létrehozásakor. Ezzel szemben az egyéni mutatók azok, amelyeket különböző képletek használatával hoz létre olyan adatok megjelenítéséhez, amelyek nem érhetők el alapértelmezés szerint hirdetési fiókjában.
Könnyű eluralkodni azon Facebook-hirdetési mutatók számán, amelyeket elemezhet a hirdetési fiókjában-elérés, megjelenítések, gyakoriság, eredmények, átkattintási arány (CTR), minőségi mutató, konverziós rangsor, és a hirdetési kiadások megtérülése (ROAS), hogy csak néhányat említsek. Az egyéni mutatók létrehozásának lehetősége pedig végtelenné teszi a lehetőségeket.
Annak mérésére, hogy a Facebook -hirdetései milyen hatást gyakorolnak a vállalkozására, és hogyan generál új értékesítéseket ügyfelek, bemutatom, hogyan adhat hozzá 10 alapvető mutatót (alapértelmezett és egyéni) is az egyénihez jelentés.
#1: Hozzon létre új egyéni jelentést a Facebook hirdetéskezelőben
Kezdésként egyéni jelentést kell készítenie, hogy az összes alapértelmezett és egyéni mutatót hozzáadhassa egy adatnézethez. Ez lehetővé teszi, hogy könnyedén megtekinthesse ezeket a mutatókat az összes kampányában, hirdetéskészletében és hirdetésében.
Tegyük fel, hogy Facebook -hirdetéseket használ az üzleti értékesítéshez, és a Konverziók kampány célját használja, vásárlásokra optimalizálva. Kampányának célja egy vásárlási művelet létrehozása, amely a termék vagy szolgáltatás értékesítését jelenti. Ez kézzelfogható lehet, mint például a Shopify -on keresztül működő e -kereskedelmi üzletben, vagy termék értékesítése a Kajabi vagy SamCart rendszeren keresztül működő információs vállalkozás számára.
Egyéni jelentés készítéséhez nyissa meg a Facebook hirdetéskezelő irányítópulton, és kattintson a képernyő jobb szélén található Oszlopok gombra. Ekkor megjelenik az összes alapértelmezett mutató listája, és a Teljesítmény alapértelmezés szerint ki van választva.

Görgessen le a lista aljára, és válassza az Oszlopok testreszabása lehetőséget. Ez lehetővé teszi, hogy a nyomon követni kívánt mutatókat a jelentéskészítési irányítópultra húzza.
Az Oszlopok testreszabása ablakban három oszlopot talál. A bal oldalon láthatja a választható mutatók kategóriáit, középen válassza ki a mutatókat, a jobb oldali oszlop pedig azokat a mutatókat sorolja fel, amelyek szerepelni fognak ebben a jelentésnézetben.
A jobb oldali mutatók listájában a Facebook lehetővé teszi, hogy törölje azokat a mutatókat, amelyeket nem szeretne használni az egyéni jelentésben, és húzza át őket az átrendezéshez.

Szerezzen szakértő közösségi média marketing tréninget a profiktól

Szeretne megelőzni a versenyt, vagy megtanulni diverzifikálni stratégiáját?
Tanuljon az iparág legmegbízhatóbb szakértőinek tucatjaitól, dörzsölje a könyökét más okos marketingszakemberekkel, és emelje új szintre marketingjét ezen a 3 napos rendezvényen, a napsütötte San Diegóban, Kalifornia államban.
KATTINTS TOVÁBBI INFORMÁCIÓRAKezdje a következő mutatók törlésével a jobb oldali oszlopban:
- Impressziók
- Minőségi rangsor
- Elkötelezettségi arány rangsor
- Konverziós arány rangsor
- 3 másodperces videó lejátszása
- A megtekintett videók százalékos aránya
- A videó átlagos lejátszási ideje
A mutató törléséhez egyszerűen kattintson a metrikától jobbra található X -re.
Ha elkészült, a következő lépés az, hogy hozzá kell adni a mutatókat az egyéni jelentéshez az alapértelmezett teljesítménymutatók (például az eredmények és az eredményenkénti költség) mellett, amelyeket nem törölt.
#2: Adjon hozzá 4 mutatót a Facebook -hirdetésből származó webhelyforgalom értékeléséhez
A jelentéshez hozzáadni kívánt első négy mutató segít meghatározni, hogy a Facebook -hirdetésből generált forgalom eljut -e a webhelyére, és mennyibe kerül Önnek.
Kezdje a három mutató hozzáadásával:
- Link kattintások
- CPC (linkenkénti kattintásonkénti költség)
- Céloldal -megtekintések
A képernyő tetején található keresősáv segítségével gyorsan megtalálhatja a hozzáadni kívánt mutatókat.

Ez a három mutató fontos platformon alapuló mutató, amely a hirdetésekre kattintó és a webhely betöltésére maradók közötti csökkenést méri. Ez az egyik első dolog, amit meg kell vizsgálni a Facebook -hirdetések futtatásakor, mert azt jelzi, hogy a hirdetésekre kattintó forgalom mekkora része jut el az URL -címére.
A linkkattintások és a céloldali megtekintések közötti csökkenés egyik oka a lassú oldalbetöltési idő. Ha 100 linkre kattint, de csak 50 céloldali megtekintést lát, az azt jelenti, hogy webhelye túl lassan töltődik be, és nagy probléma van a kezében. Most megduplázta forgalma költségeit, mert csak minden második ember tartózkodik az oldal betöltésén, ahelyett, hogy mindenki kattintana a hirdetésére.
Egy másik fontos mutató, amelyet mérni kell (mert ez határozza meg a CPC -t) a CTR, különösen a link CTR. Adja hozzá a céloldal megtekintési mutatója után. Minél jobb a CTR, annál nagyobb jutalmat kap a Facebook hirdetőként, és alacsonyabb CPC -t ad, mivel közvetlen összefüggés van a CPC és a CTR között.

Használhat például összehasonlító CTR -eket a közönség hőmérséklete alapján. Alacsonyabb CTR -t fog látni hideg közönség, mint a hasonlatos és az érdeklődésen alapuló mert ezek új emberek, akik még nem ismerik a dolgát. Célja, hogy legalább 1% -os CTR legyen az ilyen típusú közönségek számára.
For az Instagram elkötelezettségének meleg közönsége, magasabb CTR -t fog látni, ezért legalább 1,5%-ot kell elérnie. A weboldal forgalmának vagy az e -kereskedelmi szabványos eseményeknek, például a kosárba helyezésnek a legnépszerűbb közönségei számára törekedjen legalább 1,75% -os CTR -re.
#3: Adjon hozzá 4 vásárlás alapú Facebook hirdetési mutatót
Most térjünk át a vásárláson alapuló mutatókra. Ezt a négy mutatót szeretné hozzáadni a jelentés oszlopához:
- A vásárlások teljes száma
- Vásárlási érték (a vásárlás konverziós értékének megadása)
- Vásárlásonkénti költség (beszerzésenkénti költséget megadva)
- ROAS vásárlása
Miután hozzáadta ezeket a mutatókat, ne felejtse el törölni a jelölőnégyzeteket az egyes vásárlási mutatók alatt a jobb oldali oszlopban. Ezek további bontást adnak, amit nem szeretne, mivel a mutatókat egész alakban nézi.

Vegyük a társadalmi töltést ahelyett, hogy játszanánk

Elegem van a tűnődésből, hogy „most mi van?” valahányszor megváltozik a szociális platform, vagy megváltozik a piac?
Tekintse meg, merre tart a közösségi média marketing ágazata - mielőtt megtörténik - hetente áttekintő trendelemzéssel.
A Szociális Stratégiai Klub legyen a titkos versenyelőnye.
KATTINTS TOVÁBBI INFORMÁCIÓRAA fenti négy vásárlási mutató mindent elárul, amit a generált értékesítések számáról és mennyiségéről tudni kell a bevételeket, amelyeket ezeknek az eladásoknak, a beszerzésenkénti költségnek és a ROAS -nak tulajdoníthat, így biztosítva a Facebook nyereségességét hirdetéseket.
Csináljunk egy gyors összefoglalót. Most már rendelkeznie kell egy egyéni jelentési oszlopgal, amely tartalmazza a következő további mutatókat:
- Link kattintások
- CPC
- Céloldal -megtekintések
- Link CTR
- Vásárlások
- Vásárol konverziós értéket
- Vásárlásonkénti költség
- ROAS vásárlása
#4: Adjon hozzá 2 egyéni mutatót az átlagos rendelési érték és az értékesítési oldal konverzióinak nyomon követéséhez
Most két egyéni mutatót készít, amelyek további betekintést nyújtanak a Facebook által biztosított alapértelmezett mutatókon túl.
Átlagos rendelési érték
Az első egyéni mutató, amelyet létrehozni szeretne, az átlagos rendelési érték (AOV).
Az Oszlopok testreszabása ablakban kattintson az Egyéni mutató létrehozása linkre.

A felugró ablakban nevezze el ezt a mutatót AOV-nak, amely a vásárlásonkénti átlagos bevételt jelöli. A beszerzési költség (vásárlásonkénti költség) és az AOV közötti különbség a ROAS.
Tegyük fel, hogy 15 dollárba kerül a vásárlás, az AOV pedig 45 dollár. A ROAS értéke 3X, mert $ 45 ÷ $ 15 = 3.
Az AOV kiszámításához a következő képletet fogja használni a Facebook számára:
Vásárlások konverziós értéke ÷ Vásárlás
Az egyéni mutató neve mellett válassza a Numerikus lehetőséget a Formátum legördülő menüből. Ezután a Képlet részben kezdje el beírni a „vásárlási konverziós érték” kifejezést, és válassza ki azt a felbukkanó menüből.

Ezután kattintson a felosztási szimbólumra, majd írja be a „vásárlások” szót.
A képlet megadása után kattintson a Metrika létrehozása gombra. Ez most megmutatja az AOV -ot.

A következő lépés az egyéni mutató hozzáadása a jelentéshez. A középső oszlopban válassza az AOV lehetőséget az egyéni mutatók részben.

Az AOV rendkívül fontos, mivel a hirdetések elemzésekor néhány hirdetés jobb Facebook-mutatókkal rendelkezik, mint például a jobb CTR. Előfordulhat azonban, hogy a ROAS -ok nem olyan jók, mert az AOV -értékük nem olyan magas. A méréshez kulcsfontosságú annak megértése, hogy mely hirdetések biztosítják a legmagasabb AOV -t és ezáltal a legmagasabb ROAS -t a Facebook -hirdetések sikerét és a következő lépések ismeretét, legyen szó további tesztelésről, optimalizálásról vagy méretezés.
Értékesítési oldal konverziós aránya
A másik létrehozni kívánt egyéni mutató az értékesítési oldal konverziós aránya. Rendkívül fontos tudni az értékesítési oldalak konverziós arányát, mert akkor láthatja, hogy mely Facebook -hirdetések jobban konvertálnak, nem pedig csak a CTR szempontjából (ami egy Facebookon belüli mutató), de a Facebookon kívüli mutató használatával, például az értékesítési oldal konverziójával mérték.
Az egyéni mutató beállításához kattintson ismét az Egyéni mutató létrehozása gombra. Írja be az „értékesítési oldal konverziós aránya” értéket ennek a mutatónak a nevéhez, és válassza a Százalék formátumot.
A Képlet szakaszban adja meg a következő képletet a mutató kiszámításához:
Vásárlások ÷ céloldal -megtekintések
Ez százalékos alapú értékesítési oldal konverziós arányt eredményez. Megnézi a céloldal megtekintését-azokat az embereket, akik ténylegesen tartózkodtak, hogy betöltsék az oldalt a hirdetéseiből-, majd azokat az arányokat, akik vásároltak a 7 napos hozzárendelési időszakon belül.
Ha elkészült, kattintson a Mutató létrehozása elemre.

Ezután adja hozzá a jelentéshez az Ön által létrehozott egyéni mutatót.
Az utóbbi időben tapasztalt legmagasabb értékesítési oldalak konverziós aránya körülbelül 8% az egész fiókban. Láttam akár 10% -os értékesítési oldal konverziós arányt is a hideg kampányokból, amikor egyéni céloldalt használok a Facebook -forgalomhoz.
Ismételjük meg még egyszer. Az egyéni jelentésben a következő oszlopok lesznek:
- Link kattintások
- Linkenkénti költség
- Céloldal -megtekintések
- Kattintson a CTR gombra
- Vásárlások
- Vásárlás konverziós értéke
- Vásárlásonkénti költség
- Hirdetési kiadások megtérülése
- Átlagos rendelési érték
- Értékesítési oldal konverziós aránya
Az utolsó lépés a jelentés mentése előre beállítottként. Ehhez kattintson a Mentés előre beállítottként lehetőségre a bal alsó sarokban, írja be annak nevét, majd kattintson az Alkalmaz gombra.

Ez lesz az egyéni ROAS -jelentés, amellyel mérheti kampányai hatékonyságát. Ezt a Hirdetéskezelő irányítópult Oszlopok legördülő menüjében választhatja ki.
Következtetés
Ezek a legfontosabb mutatók, amelyeket nyomon kell követnie a Facebookon - alapértelmezett és létrehozható egyéni mutatók -, amelyek alapvető fontosságúak lesznek a platformon elért sikerességének értékeléséhez.
A Facebookon található mutatók, például a linkre leadott kattintások és a céloldal megtekintései segítségével mérheti a webhelyére irányuló forgalom hatékonyságát. Ezután a Facebookon kívüli mutatók-a vásárlások és az egyéni mutatók-segítségével mérheti a hirdetéseinek valódi hatását a vállalkozására, valamint azt, hogy hogyan hoz létre új értékesítéseket és ügyfeleket.
További tanácsok a Facebook hirdetésekben
- Méretezze Facebook hirdetéseit.
- Meleg Facebook hirdetésközönségeket építhet.
- Gyorsabban lépjen ki a Facebook hirdetések tanulási szakaszából.
Tapasztalja meg a világ legnagyobb közösségi média konferenciáját

Minőségi marketing tréning, kivitelezhető elvihető ételek és előnyös kapcsolatok - ez csak töredéke annak, amire számíthat a Social Media Marketing Worldben! Csatlakozzon az okos marketingesek ezreihez a napsütéses San Diego -ban idén tavasszal, és emelje fel marketingjét.
🔥 Az akció kedden véget ér! 🔥
SZERZ JEGYET MOST